Gi en gave eller bli fast giver

Menighet er et samarbeidsprosjekt på alle måter, også økonomisk. Vi deler fellesskap og ansvar. Og selv om man kan være med i Oslo Østre Frikirke uten å betale en eneste krone, er det hva menighetens aktive gir som avgjør hva vi kan gjøre og være.

Gi en gave eller bli fast giver

Givertjeneste kalles også gudstjeneste.

«For denne tjeneste, denne gudstjenesten, er ikke bare en hjelp for de fattige i deres nød; den skaper også en overflod av takk til Gud». Når vi gir til menighet og misjon er det en tjeneste for Gud. Vi gir tilbake til han som har gitt oss sine gode gaver. Givertjeneste er en hjertesak. Tvang og givertjeneste hører ikke sammen. Vi gjør givertjeneste frivillig og med glede.

Det er flere måter å gå frem på for å bidra økonomisk i Østre:

• Fastgiver. Sett opp fast trekk i nettbanken og velg hvor mye du vil gi hver måned.
    • Betales til kontonummer: 8220.02.86452
  • Enkeltstående gaver: kan overføres til samme kontonummer: 8220.02.86452
    • eller via Vipps: 19376(vippsnummer).
  • Send oss en e-post med ditt personnummer dersom du ønsker skattefradrag
  • Kollekt under søndagens gudstjeneste. (Kontanter og Vipps)

Integreringen av Vipps på nettsiden er dessverre ute av drift. Søk heller opp 19376 på Vipps og gi direkte dersom du ønsker å benytte deg av Vipps for å gi din gave.