Konfirmasjon i Østre Frikirke

Konfirmantarbeidet i kirka vår er et samarbeid med de andre Frikirkene i Oslo og omegn. Her samles vi annenhver fredag klokka 17-19 til middag, lek, undervisning og smågrupper. I tillegg er det på disse fredagene mulig å være med videre på ungdomsarbeidet Frik, som starter med kafé rett etter konfirmantopplegget er ferdig klokka 19.

I løpet av året er vi på flere turer. Vi starter året med "bli-kjent-weekend", før vi har en tur på våren og er med på Frik-festivalen i uke 29 på sommeren.

Vi starter med nye kull sent i oktober/tidlig i november, og har selve konfirmasjonsdagen 2.søndagen i september året etter.

Konfirmantarbeidet vårt jobber ut ifra vår visjon som er den samme som Frik Oslo (ungdomsarbeidet): Kjenne Jesus - Treffe Venner - Se Andre

Har du spørsmål, ta kontakt med David Fjeldskår på tlf: 950 01 863 eller via mail: davidef@frikirken.no